Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Μήπως και εγώ δεν είμαι ένοχος?

“Νʼ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ μονάχος έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δεν σωθεί εγώ φταίω.” Νίκος Καζαντζάκης

Φωνάζουν, βρίζουν και καταγγέλλουν το κράτος οι φοροφυγάδες ότι καίγονται τα σπίτια τους.. Ότι καίγονται οι βιλάρες με τις πισίνες που έχτισαν μέσα στο δάσος.. Φωνάζουν γιατί δεν επαρκούν για να τους σώσουν οι πυροσβέστες και τα πυροσβεστικά που πληρώνουν με τους φόρους και το αίμα τους οι άλλοι, τα υποζύγια, οι μισθωτοί και συνταξιούχοι..γιατί αυτοί
πληρώνουν μόνο για σκάφη ,μπουζούκια και αυτοκίνητα!

Φωνάζουν, βρίζουν και καταγγέλλουν το κράτος όλοι αυτοί οι ελεεινοί και τρισάθλιοι τοπικοί ηγεμονίσκοι και κομματάρχες που σε κάθε τραγωδία, μετατρέπονται από νομάρχες, δήμαρχοι και σύμβουλοι σε σχολιαστές και παρουσιαστές ειδήσεων, που τριγυρνάμε από κανάλι σε κανάλι κατηγορώντας τους άλλους για αυτά που έπρεπε να κάνουν οι ίδιοι..

Φωνάζω και βρίζω και εγώ το κράτος που έμαθα, και επειδή με βόλευε το συντήρησα,να ψάξω να βρώ το μέσο να σβήσω την κλήση της τροχαίας,τον κολλήτο του κολλήτου στην εφορία,ποιόν υπάλληλο στην πολεοδομία θα λαδώσω κ.λ.π.!

Στην πραγματικότητα δεν τιμώρησα ποτέ κανεναν γιατί θα πόναγα και εγώ απ την τιμωρία,δεν κοιτάχτηκα ποτέ στον καθρέπτη..

Πρέπει ,φίλοι μου,να κοιταχτούμε με θάρρος στον καθρέπτη κι ας μην ψάχνουμε αλλού τον ένοχο της γενικής ατιμωρησίας και καθημερινά επαναλαμβανόμενης τραγωδίας..

..γιατί και γώ και εσύ που διαβάζεις είμαστε οι πρώτοι ένοχοι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου